برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی»/۳۰۰۰گروه جهادی در مازندران به خط شدند

سردار مسلمی با اشاره به نقش آفرینی گروه های جهادی در عمران و آبادی مناطق محروم، گفت: گروه های جهادی سپاه کربلا مازندران از امروز ۱۷اردیبهشت تا بیست و ششم همین ماه با حضور درمناطق محروم خدمت رسان هم استانی های شریف خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» امروز(۱۷اردیبهشت) در رزمایش جهادگران فاطمی که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در سالن الغدیر سپاه کربلا درحال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و ۴۳شهید مدافع حرم استان مازندران، اظهار کرد: شهیدان بلباسی، رجایی فر، کمالی و جمشیدی از جهادگران پیشرو این خطه از شمال کشور بوده اند و امید است با توکل به خداوند متعال رهرو راه این مردان خدایی باشیم.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که مدیرانی جهادی با رویکرد انقلابی در عرصه خدمت رسانی به مردم قبول زحمت کرده اند، افزود: تقارن ایام ۱۷اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹با سالروز شهادت ۱۶آلاله سرخ و جوانان ایران عزیز در کربلای خانطومان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی را گرامی می دارم.

 

وی با بیان اینکه امید است با خدمت جهادگران در حوزه های مختلف توطئه های دشمنان اسلام در بحث ایجاد ناامیدی در بین ملت ایران اسلامی نقش برآب شود، گفت: رزمایش جهادگران فاطمی از امروز تا ۲۶اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 

سردار مسلمی ادامه داد: در این رزمایش بسیجیان جهادگر با حضور در مناطق مختلف به محرومین، نیازمندان و خانواده های کم برخوردار خدمت رسانی خواهند کرد.

 

وی به فعالیت بسیجیان جهادگر در قالب ۵۰۰۰هزار گروه جهادی در استان مازندران اشاره و بیان کرد: حدود سه هزار گروه جهادی به واسطه رزمایش جهادگران فاطمی ارائه خدمت خواهند داشت.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه در قالب این رزمایش گروه های جهادی در عرصه های مختلف ساماندهی شدند، افزود:‌همراهی دولت با گروه های جهادی شایسته تقدیر است.

 

کد خبر 1172675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha