برنامه‌های مهم شهرداری گوراب‌زرمیخ برای ساماندهی زباله در سطح شهر

نصرت‌طلب گفت: برای ساماندهی زباله در سطح شهر برنامه‌های مهمی داریم، یکی از این برنامه‌ها این است که تفکیک زباله را از مبدا اجرا و عملیاتی کنیم.

«سلمان نصرت‌طلب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به انباشت زباله سطح شهر اظهار کرد: در ابتدا بر خودم لازم می‌دانم تا بدینوسیله از تمامی شهروندان فهیم و دوست داشتنی بابت انباشت و گاها بوی بد ناشی از زباله ها در سطح شهر عذرخواهی و از همکاری، صبر و شکیبایی همه صمیمانه سپاسگزاری کنم.

 

شهردار گوراب‌زرمیخ افزود: همانگونه که مردم زحمتکش و ولایتمدار شهر حماسه‌های میرزاکوچک جنگلی  «گوراب زرمیخ» مستحضرند به دلیل اعتراض به‌حق مردم سراوان، سایت و محل تخلیه زباله بسته شده و فرآیند دریافت زباله علیرغم وجود حجم بالای زباله شهرهای استان گیلان، متاسفانه بسیار به کندی صورت گرفته و هنور تصمیم و تعیین تکلیف نهایی نگردیده و کماکان بدون نتیجه و بلا تکلیف است.

 

وی گفت: درحال حاضر در همه شهرها معضل زباله مهم و بسیار قابل توجه بوده و از گذشته تا به امروز هم  تمام سعی و تلاش شهرداری بر این بوده تا با ساماندهی و برنامه ریزی دقیق و مناسب نگرانی را در این بخش نداشته و روز به روز  مشکلات مرتفع شود در این راستا خواهشمندم نسبت به تولید زباله مدیریت جدی داشته و همچنین با تفکیک زباله از مبدا شاهد حجم کمتری از زباله در سطح شهر باشیم.

 

نصرت‌طلب تصریح کرد: البته برای ساماندهی زباله در سطح شهر برنامه‌های مهمی داریم، یکی از این برنامه‌ها این است که تفکیک زباله را از مبدا اجرا و عملیاتی کنیم و این مهم با دعوت و نشست از پیمانکار متخصص در حال اقدام است که در این راستا همکاری همه شهروندان فهیم و دوست داشتنی ضروری است تا شاهد تحول اساسی در مقوله مهم زباله باشیم.

 

شهردار گوراب‌زرمیخ بیان کرد: برای آگاهی مردم این نکته ضروری است که بابت تحویل زباله به شرکت کود آلی مستقر در محدوده سراوان، شهرداری باید بر اساس قرارداد منعقده و با شرایط خاص( زباله مناسب-پرداخت هزينه به روز و....) هزینه  پرداخت کند که بابت دفع و تحویل زباله به شرکت کود آلی و محل تخلیه زباله در سراوان تعرفه سال جدید(۱۴۰۱) بسیار بالا بوده و نسبت به سال قبل سیر صعودی زیادی داشته لذا با توجه به درآمد بسیار پائین شهرداری همت و عزم همه شهروندان فهیم در تولید زباله کمتر لازم و ضروری است.

 

وی عنوان کرد: ان شاءالله مشکل سراوان برای همیشه به‌طور کامل و دائمی رفع تا ساکنین و مردم عزيز آن منطقه هم راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای به زندگی خود ادامه دهند که در این راستا عنایت، حمایت و عزم مسئولان عالی رتبه کشوری و استاتی  بسیار ضروری است.

 

نصرت‌طلب خاطرنشان کرد: از مردم گورا‌ب زرمیخ خواهشمندم در این مدت، همکاری و مساعدت لازم و صمیمانه ای را  با پاکبانان زحمتکش و‌ مجموعه خدمات شهری داشته باشند تا با همدلی، همفکری و همکاری همه شاهد تحولات اساسی در همه امورات شهری باشیم.

 

 

 

کد خبر 1172788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha