استاد طالب‌زاده پرچمدار جهادتبیین در عرصه فرهنگی و هنری/ دشمن‌شناسی و مجاهدت خستگی‌ناپذیر او را فردی موثر در جبهه انقلاب کرد

منتظری گفت: دشمن‌شناسی و مجاهدت خستگی ناپذیر او درخت استقامت را در جغرافیای جبهه مقاومت بارور کرد چراکه بسیاری از پرچمداران جبهه مقاومت، تربیت یافته مکتب طالب‌زاده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» در مراسم‌ گرامیداشت استاد نادر طالب‌زاده، او را مجاهدی خستگی‌ناپذیر دانست و اظهار کرد: در زمانی که دشمن با تمام قوا ایستاده و همت خود را بر ناامید ساختن، تحریف و تخریب ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی قرار داده است، جهاد تبیین اولویت پیدا می‌کند.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی دشمن روبه رو قرار دارد، ما باید ابزارهای خودمان را برای جنگ شناختی و ادراکی وارد میدان کنیم. با توجه به اهمیت روایتگری، رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین‌ تاکید دارند.

 

وی مرحوم طالب‌زاده را یکی از کسانی دانست که عملکردش مصداق جهاد تبیین در حوزه رسانه‌ای و فرهنگی بوده است و افزود: دشمن‌شناسی و مجاهدت خستگی ناپذیر او درخت استقامت را در جغرافیای جبهه مقاومت بارور کرد چراکه بسیاری از پرچمداران جبهه مقاومت، تربیت یافته مکتب طالب‌زاده هستند.

 

منتظری با برشمردن برخی ویژگی‌های مرحوم طالب‌زاده خاطرنشان کرد: او در بسیاری از زمینه‌های هنری، رسانه‌ای، غرب شناسی و غیره بسیار نادر بود و اندیشه تحول‌خواهش، او را در زمره افراد شاخص و تاثیرگذار در حوزه فرهنگ و هنر تبدیل کرده بود.

 

وی استاد طالب‌زاده را پرورش یافته مکتب امام (ره) و انقلاب اسلامی دانست و گفت: او با اینکه در دنیای غرب تحصیل می‌کرد اما دغدغه تحول ایران را داشت و برای همین بود که صدای عزت بخش معمار کبیر انثلاب اسلامی را شنید و همچون تشنه‌ای به سمت ایران پرکشید تا در تحولات ایران سهیم باشد.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم‌ گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در اندیشه طالب زاده هنر یک ابزار و مقصد برای اهداف دنیایی نیست بلکه عطیه خداوندی است که بر دل انسان نازل شده تا هنرمند با بهره‌مندی از کشش هنر، دیگران را به کوششی دوباره برای گام نهادن در طریق نیک فرجامی کمک کند.

 

کد خبر 1172965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha