حضور ۶۵ گروه جهادی طی هفته بسیج سازندگی در زیرکوه

سرهنگ کاری گفت: طی هفته بسیج سازندگی ۶۵ گروه جهادی بومی با حضور ۷۰۰ جهادگر به اجرای برنامه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی خواهند پرداخت.

سرهنگ «محسن کاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه زیرکوه در ادامه بیان کرد: بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و امروز بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور و با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ عنوان برنامه طی هفته بسیج سازندگی در زیرکوه اجرا می شود، گفت: در طول هفته بسیج سازندگی همزمان با سراسر کشور رزمایش جهادگران فاطمی در زیرکوه اجرا خواهد شد.

 

سرهنگ کاری با اشاره به اینکه ۶۵ گروه جهادی بومی شهرستان در این هفته برنامه خواهند داشت، ادامه داد: در طول این هفته یکصد اردوی جهادی با حضور ۷۰۰ جهادگر برگزار می شود و هفته بسیج سازندگی تا ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه زیرکوه بیان کرد: طی این هفته اجرای پروژه های عمرانی شامل انتقال آب، مرمت منزل محرومین، برنامه های فرهنگی و آموزشی، رزمایش کمک های مومنانه و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

 

 

کد خبر 1172984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha