معرفی ۱۹ نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی قزوین

رحمانی گفت: طی روزهای اخیر ۱۹ نانوایی تخلف تعطیلی داشتند که به تعزیرات حکومتی معرفی شدند که برخورد قانونی با آنها صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مجید رحمانی» شب گذشته (شنبه 17 اردیبهشت) در گفتگوی خبری شبکه قزوین بیان کرد: در روزهای اخیر با توجه به تعطیلاتی که داشتیم ناهماهنگی در مرخصی نانویان به وجود آمد و 19 نانوایی تخلف تعطیلی داشتند که به تعزیرات حکومتی معرفی شدند که برخورد قانونی با آنها صورت می گیرد.

 

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: متأسفانه صنفی که مسئولیت هماهنگی را دارد منظم عمل نکرده و ایراد به آنها وارد است و به مراجع قانونی هم معرفی کردیم که ان شاالله روند  منظم می شود.

 

وی در خصوص کمبود روغن خوراکی اظهار کرد: ما در تأمین روغن خام واحدهای تولیدی وقفه ای داشتیم که از هفته گذشته این وقفه رفع شده و نزدیک به 40 درصد روغن خام به واحدهای تولیدی منتقل شده و به صورت شبانه روزی در حال تولید هستند و ظرف هفته جاری شاهد تأمین روغن مورد نیاز خانوارهای استان خواهیم بود.

 

رحمانی خاطر نشان کرد: هیچ فروشگاه و مغازه ای حق ندارد به همراه روغن کالای دیگری را به فروش رساند و با متخلفان در این خصوص برخورد قانونی می شود.

کد خبر 1173015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha