ارتش توصیه کرده ترور سنوار در دستور کار قرار نگیرد!

رژیم اشغالگر صهیونیستی به شدت نگران ترور رهبران مقاومت است و با وجود تهدیدات اخیر، بعید به نظر می رسد که دست به چنین حماقتی بزند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت شامگاه امروز شنبه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات سیاسی این رژیم توصیه کرده تصمیمی در مورد ترور یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه اتخاذ نکنند.
مسئولان امنیتی بلندپایه اسرائیلی در گفتگو با یدیعوت احرونوت تاکید کردند که ستاد فرماندهی کل ارتش گفته که در شرایط کنونی، دست زدن به چنین اقدامی اشتباه است.
این در حالی است که ابوعبیده سخنگوی قسام شامگاه امروز شدیدا به رژیم صهیونیستی نسبت به ترور سنوار یا هر یک از رهبران مقاومت هشدار داد و تاکید کرد که چنین حماقتی، به معنی وقوع زلزله در منطقه بوده و پاسخی سخت و بی‌سابقه را به دنبال خواهد داشت.
در همین راستا، شبکه عبری زبان "کان" به نقل از "یائیر گولان" معاون وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ترور رهبران ارشد حماس به ثبات دولت ضربه خواهد زد و بدون شک به ثبات ارتش نیز خدشه وارد خواهد کرد.
رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که ترور سنوار یا هر یک از رهبران مقاومت چه عواقب و پیامدهای خطرناکی برای این رژیم در پی خواهد داشت.

 

کد خبر 1173016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha