دستگاه های اجرایی جهرم برنامه های خود را بر مبنای سند مهندسی فرهنگی استان تنظیم کنند

شفیعیان گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان جهرم برنامه های فرهنگی سالانه خود را برمبنای سند مهندسی فرهنگی استان تنظیم و برنامه ریزی کنند.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از وظایف مهمی که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تاکید داشتند تدوین نقشه مهندسی فرهنگی کشور است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: به حمدالله در استان فارس با درایت و پیگیری مجدانه آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و با همت جمعی از خردمندان و فرهیختگان، برش استانی نقشه مهندسی استان فارس تدوین و در سفر ریاست جمهوری به استان رونمایی شد و برابر دستور آیت الله رئیسی در این طرح استان فارس بعنوان پایلوت قرار گرفته و در قدم اول نیز استاندار فارس این نقشه راه را ابلاغ کرد.

 

وی بیان کرد: تلاش داریم در شهرستان جهرم به عنوان پایلوت این سند مدنظر قرار گرفته و در زمینه فرهنگ اقدامات منسجم و سازمان یافته ای شکل بگیرد.

 

شفیعیان ادامه داد: همچنین تلاش می کنیم با اجرایی کردن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی شرایط برای ترویج و کیفیت بخشی به سبک زندگی اسلامی و ایرانی فراهم شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به اهمیت امر فرهنگ و تاثیرات عمیق مولفه های فرهنگی در سایر حوزه ها در نظر گرفتن پیوست فرهنگی برای همه فرایندها و پروژه های پیش رو ضروری بوده و مورد انتظار است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان دستگاه‌های اجرایی شهرستان را مکلف کرد برنامه های فرهنگی سالانه خود را برمبنای سند مهندسی فرهنگی استان تنظیم و برنامه ریزی کنند.

 

کد خبر 1173027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha