محفل«مشق عشق» در سمنان برگزار شد

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، محفل «مشق عشق» توسط انجمن خوشنویسان سمنان برگزار و از استادان و معلمان خوشنویسی این انجمن تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛«فرشید فلاح لاله زاری» در مراسم محفل«مشق عشق» و تجلیل و تکریم استادان و مربیان خوشنویسی و نیز اعضای قبلی هیات مدیره انجمن خوشنویسان شعبه سمنان بر ضرورت ارائه برنامه های جدید و نوآورانه توسط انجمن خوشنویسان سمنان تاکید کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید به فعالیت های موثر فرهنگی پرداخت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: فعالیت های موثر فرهنگی هنری را باید کارشناسان و افراد استخوان خرد کرده در این رشته معرفی کنند.

 

وی با تاکید بر همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با انجمن خوشنویسان ادامه داد: هیات مدیره جدید با ارائه و طراحی برنامه های نو و خلاقانه باید برای توسعه کمی و کیفی این هنر اصیل در استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری کند.

 

فلاح، با بیان اینکه انجمن خوشنویسان انجمنی با ثبات و مستقل از دولت و در عین حال همیشه همراه و در کنار دولت فعالیت داشته است اضافه کرد: معلمان خوشنویسی نیز همیشه معلم اخلاق نیز بوده اند و این انجمن برای توسعه هنر خوشنویسی و آشنا کردن بیشتر افراد جامعه به هنر خوشنویسی طرح های جامعی را باید ارائه دهد و ارشاد اسلامی نیز با انجمن نهایت همکاری را خواهد داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین با تبریک به اعضای جدید هیات مدیره و تجلیل از تلاش های اعضای هیات مدیره قبلی گفت: در دوران شیوع کرونا شاهد مشکلاتی در فعالیت های فرهنگی هنری از جمله تعطیلی کلاس های خوشنویسی بودیم و از امروز انجمن خوشنویسی سمنان به صورت رسمی به عرصه فعالیت بازگشت.

 

در این مراسم که معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری حضور داشتند از استادان و معلمان انجمن خوشنویسان سمنان به مناسبت هفته معلم تجلیل شد.

 

در محفل «مشق عشق» ۱۰ تن از استادان و معلمان خوشنویسی توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و سایر مسئولان تجلیل و تکریم شدند.

 

هیات مدیره انجمن خوشنویسان سمنان متشکل از پنج عضو اصلی، سه عضو علی البدل و یک بازرس است و در انتخابات اخیر این انجمن حسن آبیار، حمیدرضا پارسا، علی حافظی، زمان حمیدی پور و مهین درویش به عنوان اعضای اصلی، کیوان شربتدار، منصوره نیک اندیش و داود هراتیان به عنوان اعضای علی البدل و حسن بناییان به عنوان بازرس انجمن خوشنویسان شعبه سمنان انتخاب و معرفی شده اند.

کد خبر 1173101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha