برای استفاده از ظرفیت خالی هتل‌ها باید زیرساخت های لازم را فراهم کرد

موسوی به میزبانی شایسته هتلداران از زائران با بهبود شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: برای استفاده از ظرفیت خالی هتل‌ها، جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده‌اند و همیشه با ما همگام و همراه بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید جواد موسوی» در مجمع عمومی جامعه هتلداری خراسان رضوی اظهارداشت: انسجام و همبستگی هتلداران خراسان رضوی باعث شده تا ارائه خدمات به زائران و مسافران در این استان یک سر و گردن بالاتر از دیگر استان‌های کشور باشد، هتلداران همیشه پرچمدار خدمت به زائران بوده‌اند و بهترین شرایط را برای میزبانی از زائران فراهم کرده‌اند.

 

مدیرکل میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی به میزبانی شایسته هتلداران از زائران با بهبود شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: برای استفاده از ظرفیت خالی هتل‌ها، جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده‌اند و همیشه با ما همگام و همراه بوده‌اند.

 

وی با بیان این‌که رشد اقتصادی مشهد ناشی از گردشگری است، ادامه داد: طی دو سال اخیر اشتغال و سرمایه‌های انسانی صنعت گردشگری و هتلداری آسیب دیده است و باید با کمک هتلداران دوباره شاهد رونق میزبانی از زائران در هتل‎ها باشیم و گام‌های موثری را برداریم.

 

گفتنی است در انتخابات هیئت مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی حدود ۲۰۰ نفر شرایط رای دادن را داشتند که بیش از ۱۰۵ نفر در این جلسه حاضر شده و رای دادند.

کد خبر 1173216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha