مردم حتما روند واکسیناسیون خود را کامل کنند

علی اصغر خیرخواه گفت: وضعیت بیماری کرونا مدیریت شده اما مردم همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی را مدنظر داشته باشند و روند واکسیناسیون خود را حتما تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۸ اردیبهشت ماه «علی اصغر خیرخواه» در دیدار با امام جمعه جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: از اسفند 98 که درگیر بیماری کرونا بودیم، بیش از 30 هزار تست مثبت کرونا در جنوب کرمان ثبت شد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: بیش از 9 هزار بستری در مراکز درمانی منطقه داشتیم همه تیم سلامت بسیج شدند و امروز با افتخار می گوئیم که تمام بخش های کرونایی ما تعطیل شده اند و در بهترین وضعیت از مدیریت این بیماری هستیم.
 
وی ابراز کرد: کادر بهداشت و درمان روزهای سختی را پشت سر گذاشتند که با آغاز واکسیناسیون گسترده امروز بیش از 80 درصد افراد بالای 12 سال و بیش از 40 درصد جمعیت منطقه دوز سوم واکسن را دریافت کرده اند.
 
خیرخواه اظهار کرد: امروز خوشحالیم که فقط یک مورد بستری کرونا داریم و مدت ها است که فوت ناشی از کرونا نداریم این دستاورد تلاش شبانه روزی همکاران حوزه سلامت است که سنگ تمام گذاشتند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خاتمه ضمن تشکر از همکاری های بین بخشی با حوزه سلامت در مدیریت بیماری کرونا و همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عنوان کرد: وضعیت بیماری مدیریت شده اما مردم همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی را مد نظر داشته باشند و واکسیناسیون خود را حتما تکمیل کنند.
کد خبر 1173225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha