نذر رهایی، ۲ زندانی را به آغوش گرم خانواده رساند

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: با نذر رهایی، دو زندانی این شهرستان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: این اقدام خیرخواهانه با همکاری گروه جهادی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، هیئت، کانون و پایگاه انصار المهدی (عج)، مسجد محمدرسول الله (ص)، مرکز افق آستان متبرک قبور سادات، مرکز نیکوکاری امام خمینی (ره) و موسسه منادیان آل یاسین صورت گرفته است.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: خانواده‌های این زندانیان در سرپرستی خانواده و مدیریت آن با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند که آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی می‌تواند کمکی به استحکام نهاد خانواده در این مجموعه شده و جلوی معضلات اجتماعی را بگیرد.

 

علیپور بیان کرد: خیرین و مردم با کمک های خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به سه گروه فرد زندانی، خانواده آسیب دیده و طلبکار اصلی کمک می کنند و این خود از بسیاری آسیب های اجتماعی دیگر پیشگیری می کند.

 

وی تصریح کرد: جهت رفع مشکلات تاکنون خیرین شهرستان اقدامات خوبی جهت زندانیان و کمک به خانواده آنان داشتند و این کار خداپسندانه همچنان ادامه خواهد داشت و قطعا با کمک و آزادی زندانیان مشکلا معیشتی بسیاری از خانواده ها برطرف خواهد شد.

 

به گفته «یزدان عاملی راد» رییس اداره زندان شیروان اینک این شهرستان ۳۵ زندانی جرائم غیرعمد محکومین مالی، مهریه و نفقه دارد و سال گذشته با کمک خیرین یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در جشن گلریزان شیروان جمع آوری شد.

 

 

کد خبر 1173422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha