ثبت‌نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صدا و سیمای قم ویژه طلاب خواهر و برادر

رئیس دانشکده دین و رسانه گفت: دانشکده صدا و سیمای قم از میان برادران و خواهران طلبه سطح ۲ حوزه های علمیه و کارشناسی مؤسسات آموزش عالی حوزوی دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سید محمدمهدی موسوی مهر» در نشست خبری آغاز ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد این دانشکده که با حضور اصحاب رسانه در سالن شهید آوینی دانشکده صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: دانشکده صدا و سیمای قم(دانشکده دین و رسانه)، آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد را ویژه طلاب برادر و خواهر سطح ۲ حوزه های علمیه و کارشناسی مؤسسات آموزش عالی حوزوی، در رشته‌های تولید سیما، ادبیات نمایشی، علوم ارتباطات اجتماعی و دین و رسانه را برگزار می‌کند.

وی با بیان این که زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد از امروز 18 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: آزمون اختصاصی نیز ساعت 9 صبح روز جمعه 10 تیرماه 1401 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشکده دین و رسانه ادامه داد: از پذیرفته شدگان در آزمون کتبی، مردادماه برای شرکت در مصاحبه دعوت به عمل می آید و اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز شهریورماه 1401 همزمان با نتایج آزمون سراسری اعلام می شود که به صورت میانگین از هر 10 نفر شرکت کننده در مصاحبه 1 نفر پذیرفته می شود.

وی با اشاره به فعالیت دانشکده صدا و سیما از سال 1376، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از راه اندازی دانشکده بهره‌مندی و استفاده از توان بالقوه حوزه های علمیه و طلاب برای ورود به فضاهای هنری و رسانه ای بوده و در مرحله دوم نیز هدف دانشکده تربیت و جذب نیروی توانمند برای سازمان صدا و سیما است که طبق آمار حدود 60 درصد فارغ‌التحصیلان در سازمان جذب و بکارگیری شده اند.

موسوی مهر با بیان این که طبق آمار قریب به 80 درصد پذیرفته شدگان از بین طلاب برادر و مابقی از میان خواهران طلبه هستند، گفت: در این دوره به پذیرفته شدگان وام کمک هزینه تحصیلی در هر ترم نیز تعلق می گیرد.

وی همچنین به برگزاری دوره های آمادگی برای آزمون نیز اشاره کرد و بیان داشت: این دوره ها 26 تا 29 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می شود که علاقه مندان می توانند شرکت کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت دانشکده صدا و سیمای قم(دین و رسانه) به نشانی https://qomirib.ac.irمراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۰۶ تماس بگیرند و یا در پیام رسان ایتا و واتساپ با شماره ۰۹۰۲۳۹۰۴۹۰۸ ارتباط برقرار کنند.

 

کد خبر 1173453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha