مراکز نیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان هستند

خسروی از رشد ۱۸۰ درصدی مشارکت مردمی به مراکز نیکوکاری اراک منطقه‌ای یک به نسبت سال گذشته خبر دادو گفت:مراکز نیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان هستند.

«ابراهیم خسروی» ضمن تقدیر از حضور و مشارکت مردم در برنامه های کمیته امداد به منظور دستگیری از محرومین و نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمیته امداد به تنهایی پاسخگوی نیازهای خانواده های تحت پوشش و نیازمندان نیست و این مهم همواره با همدلی و همکاری مردم مومن و نوعدوست انجام می شود.


رئیس  کمیته امداد اراک منطقه یک با اشاره به اینکه  خوشبختانه در سال1400 شاهد افزایش اعتماد عمومی به مراکز نیکوکاری شهرستان اراک برای رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه بودیم، اضافه کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان اراک در سال1400 بیش از 45 میلیارد و700میلیون تومان درآمد از خیران و نیکوکاران منطقه ای و فرامنطقه ای جذب و جهت نیازمندان همان منطقه هزینه کرده است.


وی با بیان اینکه این کمک ها و مشارکت ها در مقایسه درآمد مذکور نسبت به عملکرد سال 1399 که 16 میلیارد و 236 میلیون تومان بوده 181درصد رشد دارد، ادامه داد: امید است همواره شاهد همدلی و همراهی مردم نوعدوست استان در رسیدگی و دستگیری از نیازمندان و محرومین باشیم.


این مقام مسئول با بیان اینکه فعالان در مراکز نیکوکاری بدون هیچ گونه چشم داشتی و در راه کسب رضای خدا در راه خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار محروم در تلاش هستند، اضافه کر:چنین رویکردی شرایط را برای رسیدگی به قشر آسیب پذیر جامعه تسهیل کرده تا سرعت کمک رسانی به نیازمندان نیز افزایش یابد.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک اراک گفت: مراکز نیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان هستند و تسریع در رسیدگی به امور فقرا و خدمات قابل ارایه به نیازمندان، بهره گیری از ظرفیتهای موجود در درون محله ها و تنوع بخشی به فعالیتها از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: مراکز نیکوکاری با ارایه خدمات در زمینه جهیزیه، کمک معیشت، درمان، فرهنگی، مسکن و اشتغال آماده بهره گیری از ظرفیت آحاد جامعه در رفع فقر و محرومیت هستند.

 

وی با اشاره به اینکه درپایان سال گذشته 5هزار و 744 خانوار از کمیته امداد منطقه یک شهرستان اراک در قالب مددجویان عادی و برنامه رفع فقر مطلق کمک معیشت دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: علاقه مندان و خیران می توانند با شماره گیری با تلفن همراه با شماره #086*8877* بصورت مستقیم وجوه خود را جهت کمک به  نیازهای محرومان واریز نمایند.

کد خبر 1173460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha