سخنرانی فرمانده سپاه در تجمع بسیجیان جهادگر

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی کشور از سخنرانی فرمانده سپاه در روز سه شنبه در میان ۳هزار نیروی جهادگرِ استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرهنگ علی ایل بیگی در مصاحبه با برنامه "صبح وگفتگو" با اشاره به دهه بزرگداشت بسیج جهادی اظهار کرد: روزهایی که در پیش داریم بر اساس فرمان رهبری در سال 79 بوده است و گروه های جهادی برای گرامیداشت این روز برنامه ریزی کرده اند.

 

وی با بیان این که نقاط کمتر برخوردار کشور شناسایی شده است و به صورت گسترده و در قالب یک رزمایش شبانه روزی به مردم خدمت می شود، گفت: رهبر سال گذشته گفتند خداوند متعال حضرت زهرا(س) را نماد خدمت بی منت معرفی کرده است.

 

ایل بیگی با اشاره به خدمت حضرت(س) به اسیر و یتیم و مسکین گفت: این رزمایش با نام حضرت زهرا(س) شروع شد و قرار است طی 10 روز ادامه یابد.

 

وی با اعلام این که در چنین رزمایشی دین و قومیت دخیل نیست و به هر شخص نیازمند خدمت می شود، گفت: تمام گروه های جهادی قرار است وارد این خدمت شوند و قطعا خدمات متنوع می شوند.

 

ایل بیگی این گروه ها را شامل جامعه پزشکی، دانشجویی، دانش آموزشی، کارخانجات و ادارات و... برشمرد و گفت: این ها در حوزه آموزشی و تحصیلی، بهداشت و درمان، عمران، سلامت، فرهنگ و... خدمت می دهند.+

 

روز نخست رزمایش 17 اردیبهشت بود که در 32 نقطه محروم کشور گروه های جهادی استانی تجمع کرده و به نقاط کم برخوردار خدمت نمودند.

 

وی ادامه داد: همچنین در روزهای بعدی تا پایان رزمایش گروه های جهادی در نقاط مختلف خدمت ارائه می دهند.

 

همچنین در روز سه شنبه فرمانده سپاه در میان جهادگران استان تهران -3هزار نفر- صحبت می کند و با 31 نقطه در روستا های کشور نیز ارتباط تصویری گرفته می شود.

کد خبر 1173467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha