نقش شهدا در پیروزی انقلاب حیاتی، ستودنی و تعیین کننده بود

حجت الاسلام اسلامی گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تاسی از سیره و منش شهدای دشت کربلا در صحنه حاضر شده و نقش حیاتی، ستودنی و تعیین کننده در پیروزی ایران اسلامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «اسلامی» شامگاه گذشته در یادواره شهدای کوچه افتخار محله که به یاد شهید قاسم اکبری در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) با همکاری پایگاه شهید بهشتی و رضوان 4 و کانون فرهنگی هنری غدیر و مجموعه مسجد برگزار شد، گفت: شهدای افتخار و آبروی هر محله هستند و تبیین سیره و منش شهدا در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.


امام جمعه موقت ساده با اشاره به اینکه شهدا نقش مهمی در زندگی ما دارند، افزود: شهدا با ایثار جان درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و امروز وظیفه همگان حفاظت و حراست از این ارزش است.


وی با اشاره به نقش شهیدان و آثار آن در جامعه بیان کرد:شهدای انقلاب اسلامی، هست سال دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع وطن با حضور آگاهانه خود در صحنه به ما در ایثار، از خودگذشتگی، ولایتمداری و ولایت‌پذیری دادند و خود نیز این مهم را از شهدای دشت کربلا آموختند.


این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهدا تا ابد در متن زندگی ما و جامعه نقش آفرینی می کنند، ادامه داد: شهدا نقش الگو سازی و هویت سازی در زندگی اجتماعی را دارند و باید این الگو به درستی به نسل جوان معرفی شود. در این مراسم که با حضور اعضای کانون و بسیج مسجد، نمازگزاران، خانواده شهید اکبری و جمعی از مسئولان برگزار شد، لوح تقدیر به خانواده شهید قاسم اکبری اهدا شد.

کد خبر 1173477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha