بیش از ۴۰۶ هزار واحدمسکونی در استان زنجان ازنعمت گاز برخودارند

به گفته سلیمانی نژاد، ۴۰۶ هزار و ۴۸۰ واحد مسکونی در استان زنجان، از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: با اضافه شدن نزدیک به ۱۱ هزار واحد مسکونی جدید به جمع مشترکین گاز طبیعی در سال گذشته؛ واحد مسکونی تحت پوشش گاز طبیعی در استان زنجان؛ به بیش از ۴۰۶ هزار و ۴۸۰ واحد مسکونی رسیده است.

 

رحیم سلیمانی نژاد اعلام کرد: با تامین گاز طبیعی ۲۹۲ هزار و ۲۱۱ واحد مسکونی شهری با ۱۰۰ درصد بهره مندی و ۱۱۴ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی روستایی استان زنجان با ۱/۸۹ درصد بهره مندی؛ در حال حاضر ۴۰۶ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی زنجان از نعمت گاز طبیعی استفاده می کنند.

 

وی افزود: سال گذشته ۱۰ هزار و ۹۷۴ واحد مسکونی جدید در استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند که از این تعداد ۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی شهری و ۴ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی ؛ روستایی هستند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکین گاز طبیعی را از مهم‌ترین وظایف و از افتخارات شرکت گاز استان زنجان عنوان کرد و اظهار داشت: با تلاش کارکنان خدوم، همکاری و تعامل سازنده مردم شریف و مسئولین استانی و محلی، سال گذشته بیش از ۲۶۴ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است که با احتساب این میزان، کل شبکه گازرسانی در استان به ۷ هزار و ۲۷۶ کیلومتر رسیده است.

 

سلیمانی نژاد؛ ادامه داد: شرکت گاز استان زنجان با اجرای ۷ هزار و ۲۷۶ کیلومتر شبکه گذاری، اجرای ۶۰۵ کیلومتر خطوط انتقال گاز، نصب ۱۹۷ هزار و ۸۸۲ علمک، به ۳۷۹ هزار و ۷۶۸ مشترک گاز طبیعی در استان زنجان خدمات ارائه می کند.

 

وی بهره مندی همه ۱۱ شهرک صنعتی استان، ۲ ناحیه صنعتی ایجرود و طارم و ۳ محور صنعتی ذاکر– بناب، روی و نورین از گاز طبیعی، گازرسانی به صنایع عمده استان از جمله نیروگاه ۳ و ۴، و تامین گاز ۴۳ جایگاه CNG در استان را از دیگر خدمات ارائه شده به مشترکین محترم در استان زنجان اعلام کرد.

 

کد خبر 1173526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha