طرح بنای نور در استان خوزستان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی از اجرای طرح بنای نور در استان خوزستان خبر داد و گفت: در این طرح خیرین می‌توانند به صورت تقسیطی در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) مشارکت کنند.

«حجت‌الاسلام سید محمود موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به اجرای طرح بنای نور در خوزستان اظهار کرد: این طرح بنا به درخواست خیرین و متبرعین مشارکت‌کننده در توسعه و بازسازی عتبات مقدسه با شعار «عمل کوثرانه وقف جاریه» انجام می‌شود.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان افزود: در این طرح خیرین می‌توانند به صورت تقسیطی برای توسعه حرم امام حسین (ع) به نام صحن و شبستان عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) مشارکت کنند.

 

 

وی با بیان اینکه مشارکت تقسیطی در طرح بنای نور در بسیاری از استان‌های کشور اجرا شده و موفق بوده است اضافه کرد: در این راستا خوشبختانه، استقبال در اجرای این طرح در خوزستان بالا بوده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: سال گذشته خوزستان از نظر جذب مشارکت‌های مردمی در طرح‌های توسعه عتبات عالیات جزء استان‌های برتر کشور بوده است و این نشان‌دهنده ارادت ویژه مردم این استان به اهل بیت (ع) است.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در طرح بنای نور و تشکیل پرونده به دفاتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در شهرهای استان خوزستان مراجعه و به صورت ماهانه و یا چند ماه یکبار مبلغ دلخواه خود را واریز کنند.

 

کد خبر 1173531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha