میز خدمت ویژه معلمان در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود استقرار یافت

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود از استقرار میز خدمت و پاسخگویی به مطالبات مخاطبان توسط مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش منطقه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) خبر داد.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) و هفته بزرگداشت مقام معلم، میز خدمت برای پاسخگویی به مطالبات و درخواستهای مخاطبین در آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود استقرار یافت.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این میز خدمت با حضور مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش منطقه لاهرود، برپا شد تا با برقراری ارتباطی چهره به چهره با مراجعان، مسائل و مشکلات مریوط به حوزه آموزش و پرورش را حل و فصل کنند.

 

وی یادآور شد: استقرار میزخدمت در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) با تقویت ارتباطات مردم و مسئولان موجب تسهیل روند خدمت رسانی و تسریع در فرایند حل مشکلات می شود.

 

اسبری خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مشاوره ای ویژه دانش آموزان در زمینه های تحصیلی و شغلی از دیگر اهداف برپایی میز خدمت در کنار مرقد شریف امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) بود.

کد خبر 1173557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha