توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم گلستان

علوی از توزیع سه هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین نیازمندان مناطق محروم استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدفخرالدین علوی» امروز (دوشنبه 19 اردیبهشت) در مراسم توزیع 3 هزار بسته معیشتی توسط بنیاد مستضعفان گفت: امروز بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از طریق گروه های جهادی تعداد سه هزار بسته معیشتی را بین خانواده ها و نیازمندان مناطق محروم استان تقسیم می کند.

 

مدیرکل بنیاد مستضعفان گلستان، ارزش ریالی این بسته ها را حدود 15 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این بسته ها شامل یک عدد برنج 10 کیلیویی، ماکارونی و مرغ است.

 

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان استان گلستان در سال 1401 به غیر توزیع بسته معیشتی در مناطق هدف پیشرفت و آبادانی استان گلستان (شهرستان مراوه تپه)، در سایر مناطق دیگر نیز این بسته ها را به دست نیازمندان و محرومان خواهد رساند.

 

علوی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا بنیاد مستضعفان هم در کنار سایر دستگاه ها اقداماتی را انجام داده است. ابتدا بیشتر در مناطق هدف مناطق محروم توزیع بسته های مختلف معیشتی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه به دستور ریاست بنیاد مستضعفان مقرر شد این بسته ها در سطح استان گلستان و از طریق گروه های جهادی انجام شود، گفت: الان در آغاز راه قرار داریم و بسته های دیگری در آینده نزدیک بین مردم نیازمند توزیع می شود.

 

مدیرکل بنیاد مستضعفان گلستان افزود: از ابتدای امسال این دومین مرحله توزیع بسته معیشتی است که در این مرحله 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

 

 

کد خبر 1173595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha