همایش بزرگداشت مقام معلم در صومعه‌سرا برگزار شد

بالو گفت: همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه در صومعه‌سرا برگزار شد.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهارکرد: همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش صومعه‌سرا و تولمات در تالار برادران ارشاد صومعه‌سرا برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: معلم با هدف آگاهی بخشیدن به انسان‌ها تلاش می‌کند که اساس بعثت پیامبران است و از این نظرمعلمی را رسالت انبیا و شیوه اولیای الهی می‌دانند.

 

وی گفت: تکریم معلمان در هر زمان و مکانی لازم است اما سالروز شهادت استاد فقید و فرزانه مرتضی مطهری زمان مناسبی برای این امر است چرا که او معلمی گرانقدر بود که همواره تلاش کرد تا به جامعه آگاهی ببخشد و نوشته‌های ایشان علیرغم گذشت این همه سال همچنان شاخص و بی بدیل و او الگویی مناسب برای آحاد جامعه است.

 

بالو تصریح کرد: از تلاش‌ها و زحمات همه معلمان که در دو سال گذشته با وجود شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه داشتند و به امر آموزش دانش‌آموزان پرداختند تشکر و قدردانی می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در این همایش از هفت بازنشسته نمونه فرهنگی، ۱۳ معلم نمونه استانی، ۷۰ معلم نمونه شهرستانی و چهار خبرنگار فرهنگی آموزش و پرورش صومعه‌سرا تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1173604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha