سال گذشته ۳۲ میلیارد تومان توسط سازمان تبلیغات خوزستان صرف کار فرهنگی شده است

حجت‌الاسلام نبی‌زاده با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ مبلغی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان هزینه خالص کار فرهنگی بوده است گفت: خوزستان در عملکرد قرارگاه‌های فرهنگی تبلیغی در موقعیت ظفر و پیروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» امروز (دوشنبه 19 اردیبهشت) در نشست روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه در ماه پر خیر و برکت رمضان اظهار کرد: رضای خداوند متعال بر همه امور ارجح بوده و ایمان و عمل صالح مهمترین اصل در جلب رضایت پروردگار است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با ابراز رضایتمندی از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در سه سال اخیر افزود: خوشبختانه در استان شاهد هستیم که رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی هم صاحب طرح و ایده هستند و هم معتقد بر اینکه برای هر مسئله‌ای می‌توان راه‌حل مناسب پیدا کرد و همین موضوع باعث شده که خوزستان در سطح کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

 

وی با بیان اینکه در سال 1400 مبلغی بالغ بر 32 میلیارد تومان هزینه خالص کار فرهنگی بوده است اضافه کرد: امروز سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مهمترین ارگان‌های فرهنگی کشور با جدیت در حال عملیاتی کردن مأموریت‌های کاری متعدد و متنوع است.

 

حجت‌الاسلام نبی‌زاده تصریح کرد: خوزستان در عملکرد قرارگاه‌های فرهنگی تبلیغی در موقعیت ظفر و پیروزی است، لذا با تدبیر و دقت‌نظر، باید مراقبت کنیم ذره‌ای خلل در روند انجام فعالیت‌ها و مأموریت‌های در دست اقدام وارد نشود.

 

«حجت‌الاسلام احسان فردآقایی» نیز به تبیین برنامه‌های اجرایی و عملیاتی سال 1401 و ارائه گزارشی از عملیات رمضان 1401 و نیز تخصیص اعتبارات مربوط به مساجد پرداخت و عنوان کرد: با توجه به توسعه شبکه امامت در استان، مسئله شبکه‌یابی و شبکه‌سازی که در سال 1400 به شکل جدی به آن پرداخته شده بود، باید مورد توجه باشد.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به رویداد ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی یاد آور شد: انتخابات نهایی شورای هیئات مذهبی در تاریخ 30 اردیبهشت 1401 به شکل همزمان در سراسر کشور انجام می‌شود که در استان خوزستان قریب به 300 نفر به عنوان کاندید معرفی شده‌اند؛& بر همین اساس انتظار می رود با رعایت دستورالعمل ها و ضوابط مربوطه، انتخاباتی سالم و پربار در پیش داشته باشیم.

 

کد خبر 1173640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha