شهر حاج قاسم باید شهر کتاب و دانش هم باشد

شهردار کرمان با اعلام آمادگی برای حمایت از راه اندازی کتابشهر در نقاط مختلف؛ گفت: شهر حاج قاسم باید شهر کتاب و علم و دانش هم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سعید شعرباف، دوشنبه(۱۹ اردیبهشت) در آیین افتتاح کتابشهر کرمان به همراه جشن امضا دو کتاب از حامد عسگری گفت:  ذوق و سلیقه فرم و معماری و انتخاب کتاب ها در یک کتابفروشی مهم است.

 

 

 

شهردار کرمان با ابراز امیدواری بر اینکه این مکان با ترکیب خوب " کتاب و بازی و محل استراحت" تبدیل به پاتوقی برای کتابخوانان کرمانی باشد؛ افزود: امروز هر کاری در حوزه کتاب حتماً مصداق کار انقلابی است.

 

 

 

وی با بیان اینکه کتابخوانی مقام معظم رهبری به عنوان‌ شخص اول مملکت تکلیف را بر ما روشن می کند؛ اظهار کرد: در مجموعه کتاب و کتابخوانی از دیدگاه رهبری آمده است که ایشان تا سال ۱۳۸۰ بیش از هزار رمان خارجی خوانده اند.

 

 

 

شعرباف تصریح کرد: این مقام اول جمهوری اسلامی است که در ژانرهای مختلف کتاب می خوانند برای اینکه بر فضای فکری فرهنگی مسلط شوند.

 

 

 

وی با اعلام اینکه هر کجا در کرمان کسی عزم کند چنین کتابفروشی راه بیندازد همه امکانات شهرداری و مشوق ها در اختیار او است؛ بیان کرد: شهر حاج قاسم باید شهر کتاب و علم و دانش هم باشد.

 

 

 

اسماعیلی، مدیرعامل کتاب شهر ایران هم با اعلام آمادگی برای کمک به راه اندازی کتابشهرهای مختلف تاکید کرد: کتابشهر باید راه حاج قاسم را ادامه بدهند. 

کد خبر 1173672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha