انس با قرآن بر اخلاق و منش افراد اثرمی گذارد/اختتامیه جشنواره آسمانی ها

پناهی در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره آسمانی ها گفت: انس با قرآن بر اخلاق و منش افراد اثر گذاشته و فضائل اخلاقی را تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سجاد پناهی عصر روز دوشنبه(19 فروردین) در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره آسمانی ها کانون های مساجد تیران با محوریت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) اظهارداشت: انس با قرآن و اهل البیت(ع) سفارس

نبی اکرم(ص) بوده و عمل به این سفارش برای همه مسلمان به منظور پیشرفت و تعالی و سعادتمندی دنیا و آخرت لازم و ضروری است.

 

رئیس دادگستری تیران و کرون افزود: انس با قرآن بر اخلاق و منش افراد اثر گذاشته و فضائل اخلاقی را تقویت و از زشتی های کوچک و بزرگ دور می کند.

وی با اشاره به اینکه قرائت قرآن، مطالعه ترجمه و تفسیر آن لازم است، تصریح کرد: تدبر در آیات این کتاب آسمانی فرصت خوبی را برای تغییر رفتار ایجاد کرده و نتایج آن به کل جامعه خواهد رسید.

 

پناهی رعایت اخلاق، توجه به توصیه های قرآنی را به قرآن آموزان و فعالان این عرصه توصیه کرد و از آنان خواست تا الگوی رفتاری برای دیگران باشند.

وی همچنین به موضوع بهره گیری از گنجینه های معنوی اشاره کرد و اذعان داشت: قرآن، انس با مسجد و بهره گیری از توصیه های ائمه معصومین(ع) انسان را سعادتمند می کند.

 

اختتامیه جشنواره آسمانی ها

اختتامیه جشنواره آسمانی ها با معرفی برترین های این رقابت ها برگزار و از نفرات برتر در رشته های حفظ، قرائت، نقاشی، طراحی پوستر، عکاسی، صحیح خوانی نماز و عکس نوشته تجلیل شدند.

دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی آسمانی ها به همت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی، دادگستری و موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد

قرائت قاری قرآن توسط قاری نوجوان،‌صحبت پیرامون موازین قرآنی، طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل و تجلیل از برترین ها از ابعاد برنامه های اختتامیه بود

 

کد خبر 1173724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha