تکریم ارباب رجوع امید و رضایتمندی را در جامعه بهبود می‌بخشد

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تکریم ارباب رجوع و وقت‌گذاری برای شنیدن مشکلات مردم، تکلیف اولویت‌دار همکاران است و تحقق این امر، امید و رضایتمندی را در جامعه بهبود می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در جلسه‌ای که با کارکنان ناحیه قروه برگزار شد، اظهار کرد: مردم‌داري و تكريم ارباب رجوع، بايد در راس امورات کاری همه ما قرار گیرد‌ و بايد دستيابي به اهداف تحول و تعالي سازمانی در زمینه رضایت ارباب رجوع جزء اصول اولیه کاری ما باشد.

 

 

وی افزود: يكي از ضرورت‌هاي اخلاق مسلماني و معاشرت اسلامی «مردم‌داري» است، يعني با مردم بودن، براي مردم بودن، در خدمت ديگران بودن و این امر جز در سایه همراهي و همدردي و همگامي کارکنان عزیز و شریف شرکت گاز استان کردستان محقق نخواهد شد.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان شهروندمداری را از اصول اصلی و اساسی سازمان‌ها عنوان و بیان کرد: رعایت حقوق شهروندی و انجام به موقع خدمات درخواستی مشترکین و ارباب رجوع از اصول مهم شرکت گاز استان است و از همه همکاران درخواست می‌شود تا با سعه صدر و سرعت عمل و با رعایت قوانین و مقررات جهت انجام درخواست‌های مردم و مراجعین اقدام نمایند.

 

 

فعله‌گری تصریح کرد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند بنابراین رؤسای ادارات گازرسانی باید با مدیریت نوین، خدماتی را که در شأن و منزلت مردم شریف استان کردستان است ارائه داده و این خدمات باید سریع و صریح باشد.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان بیان داشت: تکریم ارباب رجوع و وقت‌گذاری برای شنیدن مشکلات مردم، تکلیف اولویت‌دار همکاران است و تحقق این امر،  امید و رضایتمندی را در جامعه بهبود می‌بخشد.

 

 

فعله‌گری عنوان داشت: درخواست‌ها و شکایات متقاضیان و مشترکین عزیز موجب نمایان شدن فرصت‌های قابل بهبود شرکت می‌شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می‌سازد.

 

 

در پایان این جلسه از زحمات شهزاد حنیفی رئیس گازرسانی سابق این ناحیه با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد و منصور رحیمی بعنوان رئیس جدید ناحیه معرفی شد.

 

 

گفتنی است؛ ناحیه گازرسانی قروه در مسیر مرکز استان همدان به  استان کردستان قرار دارد و اولین شهرستانی است که در استان کردستان در سال 1371 به شبکه سراسری گاز متصل شده و اولین روستای گازدار و اولین شهرستان سبز استان کردستان است.

کد خبر 1173787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha