حرکت تور دوچرخه سواری صلح از کردستان به مقصد تهران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان گفت: به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر ایران، جمعی از دوچرخه سواران اقوام مختلف ایرانی، امروز از سنندج به مقصد ساختمان صلح تهران حرکت خود را با شعار یکصد سال خدمت بی‌منت آغاز کردند.

بابک قنبری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در این برنامه ۱۰ دوچرخه سوار از نقاط مختلف کشور مسیر ۵۰۰ کیلومتری را رکاب می‌زنند که در طول مسیر تیم موتور سواران گروه اقوام ایرانی به تیم می‌پیوندد و به یاد حماسه سازان ایران نهال کاری انجام می‌شود.

 

 

وی ادامه داد: هدف از برگزاری تور دوچرخه سواری، ترویج فرهنگ ورزش دوچرخه سواری و معرفی بیشتر فعالیت‌های هلال‌ احمر در یکصدمین سالگرد تاسیس آن است.

 

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: امسال به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر، برنامه‌های دیگری از جمله مانور درمان اضطراری در روستاها و صعودهای امدادی به کوه‌ها در نظر گرفته است که طی این مدت برگزار می‌شود.

 

 

گفتنی است؛ ۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح کردستان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

کد خبر 1173792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha