پخش مستند توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی چهارمحال و بختیاری از شبکه ۳ سیما

مستند توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری به همت عوامل برنامه سمت خدا ضبط و از شبکه سه سیما پخش شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، به منظور انعکاس تلاش ها و مجاهدت مديران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در تهيه و توزيع بسته های گوشت متبرک قربانی در مناطق محروم و صعب العبور چهارمحال و بختياری، مستند تلويزيونی از تلاش های این عزیزان توسط عوامل برنامه سمت خدا ضبط و از شبکه سوم سيما پخش شد.

 

ساخت این مستند در بخش میانکوه شهرستان اردل با حضور مدیر و عوامل رسانه ای موسسه حضرت خدیجه (س) قم و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در یکی از مناطق محروم و صعب العبور در استان انجام شد.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک های مومنانه، مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا اقدام به توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین عزتمندان کرده است.

 

این اقدام خداپسندانه با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در ۱۲ مرحله اجرا شده است و بسته های گوشت متبرک قربانی به دست عزتمندان سطح استان رسیده است و همچنین در چهار مرحله نیز طرح ذبح قربانی و توزیع بین عزتمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا، که از قبل بانک اطلاعاتی آن ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد تهیه و تکمیل شده و در سامانه موسسه حضرت خدیجه (س) بارگذاری شده است، با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسیده است.

 

علاقه مندان برای دیدن این مستند می توانند جهت مشاهده بر روی قسمت آبی رنگ کلیک کنند و مستند توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی چهارمحال و بختیاری را دریافت کنند.

 

خاطرنشان می شود: خیران و علاقمندان جهت مشارکت در هزینه‌های پشتیبانی و فرهنگی موسسه حضرت خديجه (ع) و مشارکت در طرح های قربانی اول هر ماه قمری می‌توانند هدایای و نذورات خود را از طریق روش‌های زیر پرداخت کرده و در این امر خیر شرکت کنند.

 

خیران برای مشارکت در قربانی می توانند از سه طریق سامانه khadije.com/donate?nazr=qorbani-aval-mah، بخش اهدای کمک نقدی در وب ‌سایت موسسه به نشانی Khadije.com به‌صورت ۲۴ ساعته و آنی با دقت بالا و یا به صورت کارت به کارت به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ به نام موسسه حضرت خدیجه (س) اقدام کنند.

 

کد خبر 1173855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha