نشان «دیبا» نشانی برای رویدادهای فرهنگی و هنری مد و لباس فارس است

مرامی گفت: نشان «دیبا»، نشانی برای رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه مد و لباس استان فارس است و جشنواره «مد و لباس فارس» به کوشش موسسه فرهنگی و هنری «شهرراز» و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شروع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی»، امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت) در آیین رونمایی از پوستر جشنواره «مد و لباس فارس» گفت: نشان «دیبا»، نشانی برای رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه مد و لباس استان فارس است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: رونمایی از پوستر جشنواره مد و لباس استانی، نخستین رویداد هنری سال جاری استان فارس است و در بخش طراحی مد و لباس آقایان و بانوان به کوشش موسسه فرهنگی و هنری «شهرراز» و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شروع شد.

وی اضافه کرد: هنرمندان شهرستان ها پس از ثبت ‌نام در این جشنواره برای طراحی و تولید آثار به صورت حضوری باید با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های خود هماهنگی به انجام برسانند.

«محمدحسین شاکری ‌زاده»، نیز در این مراسم گفت: در این جشنواره فرصت نوآوری و شکوفایی استعداد هنرمندان فراهم می شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری «شهرراز» افزود: جشنواره مد و لباس زمینه با هدف بهره گیری از نوآوری ‌ها در زمینه پوشاک کشور بر پایه فرهنگ و هنر ایرانی-اسلامی برگزار می شود.

«مونا چارلنگی»، تاکید کرد: کارگروه تخصی مد و لباس استان فارس از ابتدای سال جاری راه اندازی شده و نشانه توجه ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پوشاک اسلامی است.

کارشناس مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: برگزاری 2رویداد فرهنگی در زمینه مد و لباس با هدف بالندگی مد و لباس فارس را در سال جاری در نظر داریم.

خاطر نشان می شود، هنردوستان برای شرکت در جشنواره مد و لباس استانی امسال تا 25 اردیبهشت فرصت دارند تا نام و نام خانوادگی خود را به شماره 500051507 پیامک کنند و برای برخورداری از کارگاه های آموزشی مد و لباس به شماره 09164861039 در واتساپ پیام ارسال کنند.

کد خبر 1173856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha