دوره ملی «بینش مطهر» با رویکرد «امر به معروف» در استان اردبیل برگزار می شود

توانا گفت: دوره ملی «بینش مطهر» با رویکرد «امر به معروف» در استان اردبیل و محوریت آثار و اندیشه شهید مرتضی مطهری با حضور اساتید برجسته کشور برگزار می شود.

«محمدرضا توانا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره ملی «بینش مطهر» با رویکرد «امر به معروف» در استان اردبیل و محوریت آثار و اندیشه شهید مرتضی مطهری با حضور اساتید برجسته کشور برگزار می شود.  

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین تصریح کرد: علاقمندان تا 21 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا در این دوره تبلیغی و فرهنگی ثبت نام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره برای عموم رایگان است، اعلام داشت: ایجاد نظام فکری منسجم، زمینه ساز اندیشه ظهور و حماسه، کادرسازی تربیت مربی و مدرس و بر اساس تفاهمنانه های رسمی تلاش برای معرفی، جذب و بکار گیری بینش پژوهان برتر از جمله اهداف این دوره است.

 

توانا خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی setad-abm.ir در این دوره ثبت نام کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین افزود: نفرات برتر ضمن دریافت کارت استادی از جوایز نفیس از جمله کمک هزینه سفر اربعین بهره مند خواهند شد.

 

توانا یادآور شد: این دوره روزهای چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 برپا می شود و علاقمندان می توانند به صورت حضوری و غیرحضوری در این دوره شرکت کنند.

 

وی اضافه کرد: این طرح فرهنگی با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، شورای شهر و شهرداری اردبیل، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1173884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha