معلمان هویت فرهنگی جامعه را مستحکم کنند

حجت الاسلام حسینی گفت: معلمان فرهیخته با استعانت از آموزه های اسلامی، هوست فرهنگی و اجتماعی جامعه را استحکام بخشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت السلام «سیدعلی حسینی» امروز دردیدار معلمان در دفتر امام جمعه بروجرد، اظهار داشت: جایگاه بسیار خطیر و حساس معلمان با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست و معلمان باید اندیشه شهید مطهری را الگوی تربیتی نسل‌های آینده قرار دهند.

 

وی افزود: انتظار می‌رود که معلمان و استادان فرهیخته، همچنان با استعانت از آموزه‌های اسلامی و فرهنگ ایرانی و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب بنیان‌های فکری و هویت فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی ایران را استحکام بخشند.

 

امام جمعه بروجرد با تقدیر از تلاش‌های معلمان، بیان کرد: تجلیل از مقام معلم، تقدیر از جایگاه بلند دانش و اندیشه است که محصول آن خردورزی وآموزه‌های اخلاقی است و راه رسیدن به آن از میان دستان معلمان دلسوز و عاشق می‌گذرد.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد هم در این دیدار گفت: خداوند از آدم تا خاتم معلمانی برای هدایت بشریت فرستاده است خداوند ۱۲۴ هزارپیامبر برای هدایت بشریت خلق می کند پس باید بدانیم رسالت معلم بسیار سنگین است.

 

محمد مهرافزون بیان کرد: امروز مسوولیت ما فرهنگیان در ایجاد بسترهای مناسب تربیتی بسیار سنگین تر از گذشته است و باید قدردان شان و منزلت معلم باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: معلم روشنی بخش راه درست زندگی بسیاری از دانش آموزان است و هیچ قشری مثل یک معلم تغییر دهنده سرنوشت انسان نیست.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد اظهار کرد: یک معلم باید برخود ببالد چون شغلش همچون انبیا است و رسالتش را از خداوند، انبیا و امامان گرفته است و رسالت بزرگی را برعهده دارند که باید تا رسیدن به هدف خود سخت بکوشد.

کد خبر 1173932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha