ارائه حدود ۹ هزار مشاوره حقوقی در طرح « هر مسجد یک حقوقدان»

رییس کل دادگستری استان کرمان از ارائه حدود ۹ هزار مورد مشاوره و توسعه آموزش های حقوقی در بین مردم در راستای اجرای طرح «هر مسجد، یک حقوقدان» در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل؛ یدالله موحد در تشریح این خبر افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری 145 قاضی با حضور در 248 مسجد استان، کار مشاوره، راهنمایی و آموزش مسائل حقوقی به عموم مردم را به انجام رسانده اند.

 

 

رییس کل دادگستری استان کرمان، تصریح کرد: این اقدام بسیار خوبی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم و نیز پیشگیری از آسیب ها و جرایم به شمار می رود.

 

 


وی از همت و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تقدیر کرد و ادامه داد: 103 نفر از مصلحین قرآنی نیز در اجرای این طرح با دادگستری استان کرمان همکاری داشته اند.

 


نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یادآور شد: طرح هر مسجد یک حقوقدان ایده ابتکاری استان کرمان به منظور توسعه آموزش های حقوقی در جامعه بوده که با اجرای موفق آن و بررسی نتایج حاصله، این ایده به عنوان یک طرح کشوری در سطح کشور اجرایی شد.

 

 

 


موحد یادآور شد: در ماه مبارک رمضان علاوه بر حضور مقامات قضایی و قضات در مساجد، پاسخگویی مدیران ارشد قضایی به درخواست های مردمی در محل مصلی امام علی (علیه السلام) نیز انجام شد.

کد خبر 1173940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha