هدف گذاری آبرسانی به ۳۷۴ روستا در فارس توسط سپاه فجر

سردار بوعلی گفت: قرارگاه «امام حسن مجتبی (ع)» سپاه در فارس آبرسانی به ۳۷۴ روستا در ۲۰ شهرستان به طول بیش از ۵۳۰ کیلومتر را هدف گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت) در بازدید از طرح آبرسانی منطقه «کَنده ای» گفت: این طرح در منطقه صعب العبور کوهستانی و دارای شیب قائم قرار گرفته که طول شبکه آن بیش از 9 کیلومتر است که توسط قرارگاه «پیشرفت و آبادانی» سپاه فجر استان فارس به اجرا در می آید.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: برای آبرسانی در مناطق صعب العبور از بالگرد استفاده خواهد شد و قرارگاه «امام حسن مجتبی (ع)» سپاه در فارس آبرسانی به 374 روستا در 20 شهرستان به طول بیش از 530 کیلومتر را هدف گذاری کرده است.

وی اضافه کرد: طرح های آبرسانی بر مبنای تفکر جهادی و خدمت رسانی به مردم اجرا می شوند و هزینه صرفه جویی شده در اعتبار این طرح ها، صرف عمران و آبادانی آن مناطق می شود.

سردار بوعلی اعلام کرد: هدف اجرای این پروژه ها رساندن آب شُرب سالم به منازل است و سپاه فجر فارس از تمامی ظرفیت های خود برای انتقال آب به نقاط مختلف استان با همکاری مردم و سایر نهادها استفاده می کند.

کد خبر 1174100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha