کمک ۱۶ میلیارد ریالی خادمیاران رضوی خوزستان در فروردین امسال

حجت‌الاسلام علی‌نژاد از کمک ۱۶ میلیارد ریالی خادمیاران هشت کانون رضوی در فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این اقدامات خداپسندانه به صورت روزانه و از سوی سایر کانون‌های رضوی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه صورت می‌پذیرد.

«حجت‌الاسلام جلیل علی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در فروردین 1401 خادمیاران و یاوران رضوی هشت کانون استان خوزستان با همکاری نهادهای مختلف و خیرین بیش از 16 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

 

مسئول کانون‌های رضوی استان خوزستان افزود: در فروردین امسال بیش از یک هزار و 600 بسته معیشتی، 6 هزار و 322 قرض نان، 136 کیسه آرد، یک هزار و 324 عدد مرغ تهیه و توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: پرداخت حساب بدهی بدهکاران نیازمند، تهیه جهیزیه، دادن افطاری در ماه مبارک رمضان، تهیه پوشاک و ... از دیگر کمک‌های این کانون ها به افراد کم‌برخوردار بوده است.

 

حجت‌الاسلام علی‌نژاد تصریح کرد: این اقدامات خداپسندانه به صورت روزانه و از سوی سایر کانون‌های رضوی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه صورت می‌پذیرد.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از همه خیرین، دستگاه‌های دولتی، خادمیاران و یاوران رضوی که در این پویش‌های فعالیت داشته اند یاد آور شد: به پیروی از امام مهربانی‌ها خادمیاران آن حضرت کماکان آماده خدمت‌رسانی به افراد کم‌برخوردار و نیازمند هستند.

کد خبر 1174107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha