میثاق نامه رسانه های استان ایلام در جهاد تبیین تدوین می شود

علینظری با بیان اینکه میثاق نامه رسانه های استان ایلام در جهاد تبیین تدوین می شود، گفت: رسانه ها نقش مهم و اساسی در تحقق جهاد تبیین دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان ایلام ظهر امروز(۲۰ اردیبهشت) با حضور با دستور کار  تهیه و تدوین میثاق نامه رسانه های استان ایلام در جهاد تبیین و ارزیابی کیفی رسانه ها در موضوع جهاد تبیین  در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام، در این نشست با اشاره به نقش مهم و اساسی رسانه ها در تحقق امر جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت و اهمیت جهاد تبیین با قید فوریت و قطعیت تاکید فرموده اند و با توجه به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت و نظام اسلامی، رسانه ها به عنوان سربازان جنگ نرم می توانند ایفاگر نقش مهمی در بیان روایت های درست و متقن در مقابل روایت های تحریف شده دشمن باشند.


«محمد علی نظری» بیان کرد:  بر این اساس یکی از بازوان توانمند در راستای تبیین صحیح و درست از شرایط کنونی و تحریف واقعیت ها توسط دشمنان، رسانه ها می باشند که در این راستا جلسه هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شده است.

 

وی ابراز کرد: از موضوعاتی که در این نشست مطرح و مورد تاکید عزیزان حاصل در این نشست قرار گرفت تهیه میثاق نامه رسانه در جهاد تبیین  و  ارزیابی کیفی رسانه ها  در موضوع جهاد تبیین به عنوان   مکمل جشنواره  ابوذر و  تدوین تقویم محتوایی رسانه ها در مناسب های که به فراخور ایام و اهمیت در پیش روی وجود دارد، بوده است.

 

افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در این نشست نسبت به چگونگی شکل گیری و برگزاری این برنامه ها اظهار نظر و خواستار تشکیل این گونه جلسات در راستای هم افزایی تولید محتوایی رسانه به فراخور زمان شدند.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام یادآور شد: تلاش می شود که در ایام پیش رو با تعامل گسترده و بهره گیری از توان و ظرفیت، ایده ها و نظرات  همه اصحاب  رسانه  و مطبوعات استان، در راستای تحقق جهاد تبیین در حوزه رسانه بیش از گذشته فعالیت شده و انشاالله گام های موثری در این جهت برداشته شود.

کد خبر 1174118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha