کارگاه تولیدی مصلی گلپایگان افتتاح شد

کارگاه تولیدی لباس و سیسمونی با همت خانواده های طلبه در مصلی نماز جمعه گلپایگان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، کارگاه تولیدی لباس با همت خانواده های طلبه با اشتغال آفرینی مستقیم ۱۶ نفر و با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان امروز در قسمتی از مصلی نماز جمعه شهرستان گلپایگان افتتاح شد.

حجت الاسلام حیدری در این مراسم با بیان اینکه این کارگاه خیاطی با استفاده از ظرفیت فضای مصلی شهرستان گلپایگان با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است، گفت:م وتور حرکت این کارگاه وام ۱۰۰ میلیون تومانی بلند مدت و کم بهره بسیج سازندگی شهرستان است.
مسئول کارگاه خیاطی تولیدات کارگاه خیاطی را پوشاک و سیسمونی بیان کرد و افزود: این کارگاه اکنون اشتغال مستقیم ۱۶ نفر را دارد و با توجه به ظرفیت فروش و بازاریابی می تواند حداقل تا سه برابر توسعه یابد.
وی از ایجاد صندوق قرض الحسنه با ۳۳ نفر عضو در حاشیه این کارگاه خبر داد و افزود: این کارگاه برای توانمندسازی قشر طلاب و خانواده های آنها ایجاد شده است.


 در ادامه حجت الاسلام محمد تقی کرامتی با یادآوری وضعیت معیشتی طلاب، ایجاد این کارگاه ها را با هدف توانمندسازی آنها برشمرد و گفت: فضای مصلی تنها در ایام خاصی مانند جمعه های ماه مبارک رمضان به حداکثر ظرفیت استفاده خود می رسد از این رو برای استفاده از ظرفیت کامل مصلی، از این طرح اشتغال آفرینی استقبال شد.
امام جمعه گلپايگان به پیشنهاد استفاده از ظرفیت مصلی در روزهای اوج کرونا برای بستری بیماران یا واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: این نحوه استفاده از مصلی می تواند در مساجد و امام زاده ها الگو قرار گیرد و کار آفرین باشد
 در ادامه سید عباس میرکریمی از اختصاص دو میلیارد تومان وام و ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی در سال ۱۴۰۰ توسط بسیج سازندگی خبر داد./

کد خبر 1174121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha