آغاز فصل جدیدی از فعالیت ها در حوزه فرهنگ و هنر جنوب کرمان

بهرام مسلمی مهنی گفت: ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان فصل جدیدی از فعالیت ها را در حوزه فرهنگ و هنر آغاز کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «بهرام مسلمی مهنی» در آیین نکوداشت مفاخر جنوب کرمان که در شهرستان فاریاب برگزار شد، گفت: منصور علیمرادی پژوهشگر و نویسنده گنجینه ادبیات نه جنوب کرمان بلکه گنجینه ادبیات ایران اسلامی است و ما به وجود ایشان افتخار می کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: احمد یوسف زاده از دیگر نویسندگان جنوب کرمانی یکی از داشته های ارزشمند منطقه است.

 

وی ابراز کرد: فاریاب شهر فرهنگ پرور است و فرزندانی همچون یوسف زاده پرورش داده که در حوزه فرهنگ و قلم از چهره های نامی استان کرمان و جنوب این دیار هستند.

 

مسلمی مهنی شهرستان فاریاب را دارای ظرفیت های هنری و هنرمندان مستعدی دانست و اضافه کرد: ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان فصل جدیدی از فعالیت ها را در حوزه فرهنگ و هنر آغاز کرده ایم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب تصریح کرد: ریل گذاری کارهای فرهنگی نیازمند همکاری و همراهی هنرمندان با مجموعه این اداره کل است.

 

وی اظهار کرد: در راستای ریل گذاری فعالیت های فرهنگی در منطقه امروز نخستین ویژه برنامه نکوداشت مفاخر جنوب کرمان در شهرستان فاریاب برگزار شد و قصد داریم از دیگر هنرمندان نامی منطقه در فرصت های بعدی تجلیل کنیم.

 

مسلمی مهنی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر مرز بندی کرده، عنوان کرد: این مرز بندی شامل هنر آرمانی است هنری که در خدمت تعالی فرهنگ است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: اما یک نوع هنر وجود دارد که در خدمت زر و زور است و جوانان را منحرف می کند.

 

وی تاکید کرد: هنرمندان مرز بانان هنر آرمانی هستند هنری که هدایت گر جوانان به سمت دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

مسلمی مهنی انقلاب اسلامی را ناجی هنر دانست و خاطرنشان کرد: هنر از دل و احساسات بر می آید و انقلاب اسلامی این هنر را داشته که با هنرمندانه از آزادی خواهان جهان دفاع کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه گفت: به لطف خداوند فرهنگ منحط غرب در حال سقوط است.

کد خبر 1174129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha