برگزاری اجتماع «سفیران حجاب فاطمی» در جهرم

زارعی از برگزاری اجتماع «سفیران حجاب فاطمی» با حضور گسترده خواهران بسیجی در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اساس اسلام نجات انسان ها است و مسئله حجاب بخشی از رسالت انبیا و اولیای الهی (ع) بوده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: فرهنگ سازی و گسترش حجاب و عفاف در جامعه امری است که نباید از نگاه ریزبینانه دلسوزان فرهنگی مغفول بماند.

 

وی با اشاره به اینکه باید در راستای ترویج مسائله حجاب و فرهنگ سازی میان نسل جوان اقدام شود، عنوان کرد: برای تحقق این مسئله نیازمند پای کار آمدن سایر نهادهای فرهنگی و اجرای ایده ها و برنامه های مختلف و متنوع هستیم.

 

زارعی با اشاره به برگزاری اجتماع «سفیران حجاب فاطمی» به همت قسمت اجتماعی سپاه ناحیه جهرم عنوان کرد: این برنامه با حضور گسترده خواهران بسیجی شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی انجام می شود، خاطرنشان کرد: اجتماع «سفیران حجاب فاطمی»روز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه از ساعت 17 و 30 دقیقه در بوستان «باغ ملی» جهرم برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان از بانوان شهرستان دعوت کرد با حضور خود در اجتماع «سفیران حجاب فاطمی» نسبت به ساحت مقدس مطهره عالم هستی، حضرت فاطمه زهرا (س) ادای دین کنند.

کد خبر 1174253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha