۳۰۰۰گروه جهادی در  رزمایش «جهادگران فاطمی» ارائه خدمت می کنند

سردار مسلمی با اشاره به نقش آفرینی گروه های جهادی در راستای تقویت روحیه امید در مناطق محروم، گفت: سه هزار گروه جهادی سپاه کربلا مازندران تا۲۶اردیبهشت ماه در قالب رزمایش «جهادگران فاطمی» با حضور درمناطق محروم خدمت رسان هم استانی های شریف خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» امروز(۲۱اردیبهشت) در رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان بابلسر با بیان اینکه به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگي؛ رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در مناطق آسیب، کم برخوردار و محروم استان مازندران نیز در حال اجراست، اظهار کرد: این رزمایش که با نقش آفرینی و همت خالصانه و مومنانه گروه های جهادی و سازمان های اقشاری بسیج در حوزه هاي مختلف و متنوعي به صورت تخصصي در حال برگزاری است که از مهمترین اهداف آن ایجاد جریان سازی ها و الگوهای عملی و گفتمانی برای تسهیل و تسریع در تحقق پیشرفت و آباداني و رفع مشکلات مردم است.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه این رزمایش تا ۲۶اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در عرصه های مختلف عمرانی، پزشکی، اقتصادی، آموزشی و درمانی از وجود جهادگرن بهره مند خواهیم شد.

 

وی با بیان ایکه این رزمایش با حضور ۲۲قشر تخصصی بسیج در این رزمایش مشغول به خدمت هستند، گفت: در این رزمایش حدود ۳۰۰۰گروه جهادی در سراسر استان درحال خدمت رسانی هستند.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی با تمام امکانات به منظور ویژیت رایگاه درمسجدی از شهرستان فریدونکنار حاضر شدند، ادامه داد: از تزریق واکسن کرونا تا سایر خدمات پزشکی در این مسجد در حال ارائه است.

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم طعم شیرین خدمت به واسطه این رزمایش به ذائقه مردم شریف استان برسد، گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین ملت شریف ایران عزیز است و امید است با برگزاری این رزمایش ها 

 توطئه های دشمنان خنثی شود.

 

کد خبر 1174277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha