امام حسین(ع) مظهر مبارزه با استکبار و استعمار

آیت الله عبادی با بیان اینکه امام حسین (ع) سمبل مبارزه با استکبار و استعمار است، گفت: مردم از سراسر دنیا در اربعین حسینی شرکت می کنند و این نشان می دهند که مردم جهان راه خود را پیدا کرده اند و از وحشی گری های غرب به تنگ آمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (21 اردیبهشت) در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور اظهار داشت: امروز بحث حب و ولایت به صورت خودجوش در میان مردم در حال افزایش است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: نحوه رفتار ستاد بازسازی عتبات با مردم باعث افزایش اعتماد بین آنان شده است و این موضوع یک سرمایه بزرگ و بی بدیل محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه وحشی گری های اروپایی ها و آمریکایی امروز عرصه را بر همه مردم جهان تنگ کرده است، ادامه داد: از مردم امنیت صلب شده است و مردم جهان به دنبال پناه می گردند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امسال اربعین حسینی در صورت عدم وجود موانع باشکوه برگزار خواهد شد، افزود: مردم از سراسر دنیا در اربعین حسینی شرکت می کنند و این نشان می دهند که مردم جهان راه خود را پیدا کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) سمبل مبارزه با استکبار و استعمار است، گفت: امیدواریم در شرایط مساعد دنیا تغییر کند و این وحشی گری های غربی ها خاتمه یابد و هر جا فتنه ای وجود داشت مربوط به این ها می شد.

 

 

کد خبر 1174281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha