برگزاری جشنواره جهانی کارتون «سهم من از مالیات» در شیراز

حسینی گفت: جشنواره جهانی کارتون «سهم من از مالیات»، همزمان با هفته «مالیات» در تیر ماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فاطمه حسینی»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) از برگزاری جشنواره جهانی کارتون «سهم من از مالیات» در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این جشنواره جهانی، ترویج و توسعه فرهنگ مالیات در جامعه است.

دبیر جشنواره جهانی کارتون «سهم من از مالیات» افزود: جشنواره جهانی کارتون «سهم من از مالیات»، همزمان با هفته «مالیات» در تیر ماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی فارس اضافه کرد: این جشنواره، سال گذشته به صورت ملی برگزار شد و امسال به صورت جهانی برگزار خواهد شد و اداره کل امور مالیاتی فارس، دبیرخانه این رویداد است.

وی اعلام کرد: کارتونیست ­های ایران و جهان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را با موضوعات مالیات و مردم، فرهنگ مالیات، مالیات و عدالت، مالیات و اقتصاد، مالیات و تولید، مالیات و کارآفرینی، مالیات و شفافیت، مالیات و توسعه، مالیات و شهر من، فرار مالیاتی، تاثیر مالیات در کاهش فقر و شکاف طبقاتی تا تاریخ 25 خرداد به آدرس     shiraztax2022@gmail.comایمیل کنند.

حسینی ادامه داد: محدودیت سنی برای شرکت در این جشنواره وجود ندارد و آثار به صورت رنگی یا سیاه و سفید در اندازه A3 باید به ایمیل دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی عنوان کرد: گروهی از کارتونیست­ های برجسته ایران و جهان داوری جشنواره را انجام خواهند داد و نتایج 23 تیر همزمان با هفته «مالیات» اعلام خواهد شد و به صاحبان پنج اثر برتر جشنواره، جایزه ویژه و لوح یادبود و به کارتونیست­ های فینالیست، لوح تقدیر و به تمامی شرکت ­کنندگان در جشنواره گواهی شرکت اهدا می شود.

کد خبر 1174289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha