لزوم هدفمندی تولیدات کشاورزی/ باید به فکر امنیت غذایی مردم باشیم

فداکار با تأکید بر اینکه تولیدات کشاورزی باید هدفمند و برنامه ریزی شده باشد؛ گفت: باید به فکر تأمین امنیت غذایی مردم هم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، چهارشنبه(21 اردیبهشت) در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله استان با وی؛ گفت: سپاه نه تنها در بحث امنیت که وظیفه ذاتی او است که در اقتصاد و فرهنگ هم کارهای بزرگی کرده است.

 

 

استاندار کرمان با اشاره به خدمات سپاه در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی و بحران های طبیعی، اظهار کرد: جای بحثی در درباره خدمات سپاه نیست و بغض دشمن هم از حجم این خدمات است.

 

 

وی سپاه را ستون مهمی در کنار دستکاه اجرایی دانست و افزود: کار باید{فارغ از کارمندی} با انگیزه و نگاه اعتقادی و حرکت جهادی پیش برود.

 

 

استاندار کرمان با اشاره به برخی تغییرات جهانی از جمله خرید بی رویه مواد غذایی توسط چین و چند کشور اروپایی از آذرماه سال گذشته که دلیل آن هم معلوم نیست؛ با تأکید بر اینکه باید به فکر امنیت غذایی مردم باشیم؛ رقم قاچاق کالا را هم بسیار بالا دانست و تصریح کرد: با طرح اقتصادی دولت، دیگر قاچاق موضوعیت ندارد.

 

 

وی کِشت غلات در جنوب استان را دارای صرفه اقتصادی دانست و با تأکید بر اینکه تولیدات کشاورزی باید هدفمند و برنامه ریزی شده باشد؛ گفت: سیستم دولتی توان بسیج کردن در مسئله کشت، داشت و برداشت را ندارد.

 

 

فداکار خاطرنشان کرد: سپاه، ظرفیت اجتماعی خوبی دارد و خدمات آن ظرفیت ساز است ضمن اینکه خداوند به انگیزه الهی و نیت خیر برای خدمت رسانی برکت می دهد.

 

 

وی با بیان اینکه صنعت باید با برنامه ریزی در خدمت توسعه استان باشد؛ اظهار کرد: حساب صنایع و شرکت های بزرگ باید داخل خود استان باشد و در همین زمینه صندوق بازنشگستگی مس باید در رفنسجان باشد.

کد خبر 1174323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha