کردستان ظرفیت تولید داروی گیاهی دارد

خضریان گفت: ظرفیت تولید داروی گیاهی در کردستان وجود دارد و پرداختن به این موضوع صنعت کردستان را در شرایط جدیدی قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از کارکنان و کارگران نمونه بارز کردستان اظهار کرد: واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی باید فعال و نحوه واگذاری اراضی شهرک صنعتی دهگلان مشخص شود و اگر واگذاری‌ها خارج از صلاحیت‌های صنعتی باشد باید مشکلات و‌ موانع اصلاح شوند.



وی یادآور شد: بارز از برکات سفر رهبر به استان است و شرایطش می‌تواند به توسعه استان بینجامد بنابراین از مسئولان انتظار می‌رود برای توسعه بارز در کنار مدیرانش باشد و مدیران هم در کنار کارگران باشند و این پیوند و ارتباط تصویر زیبایی را فراهم میکند تا کارگران راحت تر کار کنند.

 

خضریان تصریح کرد: تولید در کردستان شرایط خوبی دارد اما کم است و باید افزایش پیدا کند.

 

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان متخصص حوزه دارو و داروسازی ساست و می‌تواند تولید داروهای گیاهی در استان را پیگیری کند تا صنعت کردستان شرایط جدیدتری را در سنوات آینده به خود ببیند.

 

وی اضافه کرد: کارخانه بارز باید تسهیلاتی برای ادامه تحصیل کارگران فراهم کند تا ارتقا یابند و خانواده بارز شاهد رشد و تلاش کارگران خود باشد.

 

محسن فتحی رئیس مجمع نمایندگان کردستان، نیز در این مراسم اظهار کرد: تولیدات بارز کردستان و اشتغالی که در این استان ایجاد کرده مایه افتخار استان است.

 

وی افزود: مطمئنیم بارز در سطح جهانی هم حرف برای گفتن خواهد داشت.

 

رئیس مجمع نمایندگان کردستان با تقدیر از لاستیک بارز اعلام کرد: خرسندیم که شرکت لاستیک بارز نام کردستان را سربلند کرده است و ما هم به شما افتخار می‌کنیم.

 

فتحی تصریح کرد: امیدواریم مشکلات بارز رفع و رجوع شود و بتواند با قدرت بیشتر به تولید ادامه دهد.

 

یوسفی سرپرست لاستیک بارز کردستان اعلام کرد: در سفر مقام معظم رهبری در دهه ۸۰ استارت ساخت بارز در استان زده شد و اکنون ۸۳۰ پرسنل در آن فعالیت دارند.

 

وی افزود: کارخانه بارز کردستان در مقایسه با شرکت‌های دیگر در کشور تمایزاتی دارد که موجب کیفیت کار آن شده است.

 

یوسفی به فعالیت‌های رفاهی در دست اقدام بارز کردستان برای کارکنان این شرکت پرداخت و اضافه کرد: پیگیری تعاونی مصرف بارز در استان برای کارکنان بارز از جمله این اقدامات است و علاوه بر آن بدنبال آن هستیم تا بتوانیم کارکنان را جزو مشاغل سخت و زیان‌آور کنیم.

 

وی در پایان گفت: پایان سال ۱۴۰۰ افزایش حقوق کارکنان بارز را عملی کردیم و با میانگین ۱۵ هزار و ۵۰۰ حلقه تایر در استان به فعالیت خود می‌پردازیم.

کد خبر 1174485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha