برگزاری یادواره شهدای استان زنجان

همزمان با یادواره چهار هزار شهید روحانی کشور، مراسم گرامیداشت شهدای روحانی استان زنجان ۲۴ اردیبهشت در مجتمع نور زنجان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: یادواره چهارهزار شهید روحانی کشور و استان زنجان در تجلیل از مقام شامخ شهیدان روحانی برگزار خواهد شد .

 

حجت الاسلام سعید احمدی افزود: شهدای روحانی در همه عرصه‌های سخت همچون دفاع مقدس، جنگ‌های اعتقادی و مبارزه با طاغوت روحانیت در خط اول بودند و در جنگ اعتقادی اسلام ناب با عقاید تکفیری نقش و حضور موثری داشتند که برای تبیین این جایگاه‌های مهم و رسالت روحانیت این کنگره برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه افزود : برگزاری یادواره شهدای روحانی و طلبه جزو برنامه‌های مهم و ضروری است که امسال در کشور پیش‌بینی شده و در استان زنجان جزو برنامه محوری است و برای انجام آن همه باید رسالت دینی و ملی خود را انجام دهند.

 

حجت‌الاسلام احمدی اظهارداشت: جمعیت شهدای روحانی و طلبه استان زنجان به نسبت سایر اقشار آمار بالایی است و این گویای این است که روحانیت همواره در دفاع از کشور و میهن‌اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این رویه و روحیه را حفظ کرده و در عرصه حضور دارد.

کد خبر 1174519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha