مدیران  به فرهنگ و آداب اسلامی ملبس باشند

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: مدیران و مسئولین باید مسئولیت پذیری داشته باشند و به فرهنگ و آداب اسلامی ملبس باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقرمحمدی لائینی» امروز(۲۲اردیبشهت) در نشست با«سید محمد هاشمی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای حضور در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به این دیار سفر کرده با بیان اینکه امید است این سفر دستاورد خوبی برای حوزه فرهنگ در دیار علویان باشد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی باید قوی بسته شود و پشتوانه قانونی خوبی داشته باشد که خوشبختانه این شورا از این مهم برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه اعضای شورا هم مهم است اینکه اراده کار در این شورا داشته باشند مهم است،‌افزود: خواستن و نخواستن اعضا به زبان نیست و باید با بازرسی روند فعالیت اعضا در دستگاه های تابعه شان و در تصمیمات و سیاست هایشان ببینیم که به اهداف شورا پای بند هستند یا خیر .

 

وی با اشاره به توفیقات شورای فرهنگ عمومی در استان مازندران، گفت: امید دارم اعضایی که در مدیریت جدید در این شورا حضور می یابند دغدغه داشته باشند و بتوانیم از این ابزار مهم برای ساماندهیحوزه فرهنک استان بهتر استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن قدردانی از تلاش های «عباس زارع» مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار امیدواری کرد: «حسین جوادی» مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تحقق ماموریت های این اداره کل و دبیرخانه شورای فرهنگ عموی استان موفق باشد.

 

وی با بیان اینکه اگر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمامی سطوح بخواهد مدبرانه و جدی و عاقلانه و کارشناسانه وارد میدان عمل شوند اوضاع فرهنگ جامعه این چنین نبود، گفت: ارزش های انقلاب اسلامی، حفظ شان و جایگاه شهدای  انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم و... باید در حوزه فرهنگ دیده شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد: مدیران و مسئولین باید مسئولیت پذیری داشته باشند و به فرهنگ و آداب اسلامی ملبس باشند.

 

وی با بیان اینکه همه ما موظف هستیم انسان هایی که دیدگاه هایی به امامین انقلاب،‌مسائل اجتماعی و فرهنگی و اعتقادی دارند را برای انتخاب سکان داری مناصب اداری برگزینیم، گفت: نام «حسین جوادی» اذهان را به سمت و سوی علامه جوادی آملی می برد کار ایشان به دلیل انتصاب به حضرت علامه سخت است باید جدی تر از گذشته فعالیت در حوزه فرهنگ صورت گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم استفاده از تجربیات «عباس زارع» مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سطوح مختلف وزارتخانه تاکید کرد.

 

 

 

کد خبر 1174522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha