بهره مندی بیش از ۱۸ هزار دانش آموز و دانشجوی کرمانشاهی از کمک هزینه تحصیل کمیته امداد

جمشیدی ،گفت: ۱۸ هزار و ۶۲۰ دانش آموز و دانشجوی کرمانشاهی از کمک هزینه تحصیل و شهریه کمیته امداد بهره مند شده اند.

کامیار جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره  تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان،گفت: هم اکنون بیش از۲۲ هزار دانش آموز و یک هزار و ۶۲۰دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند.

 

 

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های دولتی و روزانه از کمک هزینه تحصیل و دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی از شهریه برخوردار می شوند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱  حدود ۹ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیل و شهریه به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در استان پرداخت شده ،که  از این میزان بیش از هفت میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و یک میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز شهریه دانشجویان تحت حمایت شاغل به تحصیل در دانشگاه های غیر دولتی بوده است.

 

 

 جمشیدی تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات در سال تحصیلی جاری بیش از پنج هزار دانش آموز در استان تاکنون کمک هزینه تحصیلی دریافت نکرده اندکه امیدواریم با مساعدت های بیش از پیش خیران نیکوکار این دانش آموزان نیز از کمک هزینه تحصیل  بهره مند شوند.
 

کد خبر 1174582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha