شورای فرهنگ عمومی باید اتاق فکر دستگاه های فرهنگی استان باشد

زارع از کارهای جزیره ای به عنوان یک آسیب جدی در حوزه فرهنگ یادکرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی باید اتاق فکر دستگاه های فرهنگی استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(۲۲اردیبهشت) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه بیش از هفت سال معاون فرهنگی و ۳۳ماه مسئولیت مدیریت دستگاه فرهنگ و هنر استان را عهده دار بوده، اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه از اقشار تاثیرگذار استان هستند.

 

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه مازندران علوی با پیشینه فرهنگی ودینی و حضور ۲۰میلیون گردشگر حفظ فرهنگ دینی استان را در اولویت کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده بودیم، افزود: همه دستگاه های فرهنگی استان باید در این حوزه نگاه جدی داشته باشند.

 

وی از کارهای جزیره ای به عنوان یک آسیب جدی در حوزه فرهنگ یادکرد و گفت: تجمیع فعالیت های فرهنگی در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید محقق شود.

 

زارع با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان باید اتاق فکر دستگاه های فرهنگی استان باشد، افزود: مدیران در جلسات طرح برنامه می کنند اما مردم در کف جامعه انتظار دیگری از مدیران دارند.

 

وی به اقبال مردم از سرود سلام فرمانده اشاره کرد و گفت: کار فرهنگی سلیقه و نگاه فرهنگی می خواهد.

 

زارع یادآورشد: در اکثر ماموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ارشاد مازندران در همه این ماموریت ها از استان های برتر بوده است.

 

وی با بیان اینکه ارشاد استان مازندران در شهر خلاق فرهنگ و هنر، روستاهای دوستدار کتاب و ... موفق عمل کرده اما باید ثمرات این ماموریت ها در بطن جامعه دیده شود، گفت: بودجه محدود حوزه فرهنگ تحقق ماموریت های این حوزه را سخت می کند.

 

زارع

 

کد خبر 1174586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha