سرمایه‌گذاری در حوزه مهارت‌افزایی نیروها اولویت‌ نهادهای دولتی و خصوصی است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: از اولویت‌های مهم سازمان‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری در حوزه مهارت افزایی نیروهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، فردین وکیلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در دیدار با سرپرست فرمانداری بانه در بحث مکان و تجهیزات بروز خوشبختانه از شرایط خوبی برخوردار هستیم و در تلاشیم تا با بهره گرفتن از برنامه کمک‌های بلاعوض طرح GGP کشور ژاپن که مختص کولبران است برای تجهیز کارگاههای شهرستان‌های بانه و مریوان را در دستور کار قرار دهیم.

 

 

وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم سازمان‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری در حوزه مهارت افزایی نیروهاست زیرا؛ نقش مهارت‌افزایی در افزایش توانایی‌های دانش، مهارت و قدرت درک افراد برای انجام مطلوب‌تر کار در محدوده وظایف شغلی بسیار حائز اهمیت است.

 

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در بحث مکان و تجهیزات بروز خوشبختانه از شرایط خوبی برخوردار هستیم و در تلاشیم تا با بهره گرفتن از برنامه کمک‌های بلاعوض طرح GGP کشور ژاپن که مختص کولبران است برای تجهیز کارگاههای شهرستان‌های بانه و مریوان را در دستور کار قرار دهیم.

 

 

وکیلی بیان کرد: اعطای زمین با کاربری آموزشی به آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در راستای توسعه خدمت‌رسانی بخش خصوصی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای تامین نیازهای آموزشی مهارتی دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان بانه را از جمله مطالبات آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای ذکر کرد.

 

 

کمال خدری سرپرست فرمانداری شهرستان بانه در این دیدار از تلاش‌های کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بانه در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی، اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال پایدار برای نیروهای جوان جویای کار قدردانی کرد.

 

 

وی اشاره کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، تلفیقی از علم، فن و هنر است و نقش بسیار مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد ایفا می‌کند و از الزامات رشد و توسعه اقتصادی است.

کد خبر 1174630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha