احیای تفکر دینی در قالب برگزاری جشنواره های فرهنگی و مذهبی / اذان زنگ بیداری اقامه عدل و توحید

زرهانی گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز با هدف هدایت افکار نسل جوان و پاسخی کوبنده به تهاجم فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان ، «سید احمد زرهانی»  ظهر امروز پنجشنبه(22 اردیبهشت) در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی اذان منتظران در استانداری همدان گفت: حرکت های سازمان یافته در قالب جشنواره های فرهنگی و هنری در راستای احیای تفکر دینی و معارف نماز و اذان در کشور باید ایجاد شود.

 قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور افزود:  جشنواره فرهنگی و هنری اذان منتظران راهی است که در دولت جدید به موازات تلاش های اقتصادی برای حل مشکلات معیشتی، برای احیای تفکر دینی، حیات طیبه و مهدویت شکل گرفت و باید بعد از این قدم، گام های بعدی برداشته شود.

زرهانی افزود: در حال حاضر جشنواره فرهنگی «فجر تا فجر» نیز آغاز شده و همه استانداران با دستور وزیر کشور، ائمه جمعه و متفکران پای کار آمده و در این باره سرمایه گذاری کردند.

وی تاکید کرد: هدف ما از برگزاری جشنواره اذان طنین افکن کردن زنگ و صدای اذان در سراسر کشور است که استقبال از این جشنواره به ویژه سهم ۷۰ درصد کودکان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارسالی به این جشنواره جای سپاس از خداوند را دارد.

 قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: دشمن با سرمایه گذاری بالا درصدد هدایت فکر نسل نو با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و تولید و تکثیر آثار هنری مخرب بوده اما برگزاری این جشنواره پاسخی است به تهاجم فرهنگی صهیونیست ها است.

زرهانی تاکید کرد: باید در سراسر کشور جشنواره مختلف دینی و فرهنگی برگزار کرد تا ذهن و ضمیر کشور را متوجه ارزش های الهی کنیم چرا که حیات طیبه کلید رستگاری و نجات انسان ها است.

وی خاطر نشان کرد: برای برگزاری جشنواره فرهنگی اذان منتظران از سال گذشته با حمایت و پشتیبانی استاندار همدان اقدام های لازم صورت گرفت و همه مسئولان با تمامی وجود پای کارآمدند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور افزود: بیش از ۲ هزار اثر از سراسر کشور برای این جشنواره ارسال و داوری شد که نشانه ای از توفیق این حرکت ارزشمند است.

زرهانی گفت: اذانی که ۱.۵ میلیارد مسلمان جهان سر می دهند زنگ بیداری برای حکومت جهانی واحد، اقامه عدل، دین و توحید است.

 

کد خبر 1174635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha