حضور ۵ هزار جهادگر فاطمی در قالب ۳۳۰ گروه جهادی با هدف خدمت رسانی

سردار حیدرنیا با اشاره به اهمیت حضور ۵ هزار جهادگر فاطمی در قالب ۳۳۰ گروه جهادی در سطح استان البرز گفت: گره گشایی از مطالبات و مشکلات مردم با هدف حفظ نظام جمهوری اسلامی، رویکرد جهادگران فاطمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار علیرضا حیدرنیا» با حضور در رزمایش جهادگران فاطمی که پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد گفت: گره گشایی از مطالبات و مشکلات مردم با هدف حفظ نظام جمهوری اسلامی، رویکرد جهادگران فاطمی است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: هر یک از شما ۵ هزار جهادگر فاطمی استان البرز سرباز جهادی رهبرمعظم انقلاب اسلامی هستید. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه جهادگران فاطمی بیان کرد: در سطح استان البرز یک هزار و ۳۳۰ گروه جهادی بسیج در عرصه های مختلف با هدف خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند.

 

وی ادامه داد: در جریان شیوع بیماری کرونا شاهد حضور پرشور و نقش آفرین بسیجیان بودیم که با اجرای بیش از ۳۹۰ پروژه عمرانی و خدمت رسانی با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در مناطق حاشیه نشین، اقدام به خدمت رسانی کردند.

 

حیدرنیا تصریح کرد: جهادگران فاطمی با آگاهی از اهمیت خدمت به مردم و توجه به مطالبات محرومان همواره در عرصه خدمت رسانی حضور فعال داشتند که در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز این حضور اهمیت اساسی دارد. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۳۵ هزار کارت هدیه نقدی نیز میان محرومان توزیع شد. 

 

 

کد خبر 1174673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha