فعالیت ۳۷ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان خاتم

زارع کمالی با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد گفت: ۳۷ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان خاتم فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد در حاشیه برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان خاتم گفت:  امروز رسانه های ما در جنگ نابرابر دشمن قرار دارند که با این امکانات به صورت انقلابی در حال فعالیت هستند.

 

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: ما امروز درگیر جنگ ترکیبی افکار با دشمنان هستیم که یکی از این ابعاد جنگ اقتصادی است که یکی از راه های مقابله ای در این حوزه نیز کمک های بی مزد و منت به محرومان جامعه است که ما نیز در سالروز تاسیس بسیج سازندگی آن را دنبال می کنیم.

 

وی ادامه داد: همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی شاهد فعالیت بیش از 1400 گروه جهادی در استان بودیم که از این تعداد 37 گروه جهادی با حضور 250 جهادگر در شهرستان خاتم حضور پیدا کردند.

 

زارع کمالی گفت: اگر دستگاه های اجرایی استان و شهرستان هم افزایی و همراهی با گروه های جهادی را داشته باشند به خوبی شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود ورسالت خدمت رسانی به خوبی انجام می شود.

 

وی گفت: 37 گروه در عرصه ها و مناطق مختلف پشتیبابی لجستیکی و غذایی و نیرویی را دنبال می کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: این رزمایش شروع کاری برای کارهای به زمین مانده است زیرا مردم صبور ما در این شهرستان با کاستی هایی همراه هستند که باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

 

وی افزود: مهمترین فعالیت های این گروه ها شامل مرمت و تعمیر 29 باب منزل محرومان، شروع ساخت 21 منزل تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، فعالیت 50 پزشک متخصص در قالب 10 گروه جهادی، 3 گروه دامپزشکی در واکسیناسیون دام ها و ارائه خدمات دامپزشکی در شهرستان،

 

زارع کمالی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی نشان داد از ابتدا با مردم و در کنار مردم است که امیدواریم بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم را رفع کنیم.

کد خبر 1174726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha