آغاز رزمایش جهادگران فاطمی از ۱۷ اردیبهشت ماه در یزد

زارع کمالی از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسین زارع کمالی در نشست خبری رزمایش جهادگران فاطمی در یزد گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است که یکی از راه های مقابله با آن شناسایی نقاط قوت و معرفی آنها به مردم است که نقش رسانه در این مسیر اساسی است.

 

وی افزود: رزمایش فاطمی از 17 اردیبهشت ماه به مدت ده روز در استان یزد برگزار می شود که در راستای بیانات رهبری و ایجاد امیدآفرینی و خدمات رسانی به مردم گام بر می دارد.

 

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: در این رزمایش برای انجام ماموریت در طول سال فعالیت های خود را آغاز می کنیم.

 

وی گفت: بسیج در طول انقلاب اسلامی با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار به حوزه های مختلف بر اساس نیاز جامعه ورود پیدا کرده است و در راستای دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب و اسلام گام برداشته است.

 

زارع کمالی بیان کرد: امروز اگر اصحاب رسانه خوب کار نکنند جای شهید و جلاد عوض خواهد شد.

 

وی ادامه داد: عرصه تحکیم عقاید و مقابله با ایجاد یاس و ناامیدی و خدمت رسانی بی مزد و منت در راستای محرومیت زدایی به عنوان عرصه هایی است که بسیج ورود پیدا کرده است و در هرکجا نیز بسیجیان در این مسیر پیشگام بوده اند.

 

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: یکی از ماموریت های بسیج سازندگی جذب، سازماندهی و هدایت جوانان برای خدمت رسانی بهتر است که در این راستا بیش از 900 گروه جهادی در استان فعال است که در این رزمایش بیش از 200 گروه جهادی در عرصه های مختلف در این برنامه حضور خواهند داشت.

 

وی افزود: تامین آب در 58 روستای استان، ساخت 100 مسکن برای محرومان با تفاهم نامه با کمیته امداد از جمله اقدامات مهمی است که انجام می شود.

 

 

 

کد خبر 1172398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha